Tietoa meistä

Syksyn lehti

Yhdistyksemme toiminnan painopiste on aktivoida työttömiä oman elämäntilanteen kohentamiseen, opiskeluun, yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen sekä vapaa-ajan harrastuksiin.

Kiuruveden työttömien toimisto on Puistonkulman alakerrassa osoitteessa Asematie 16, sisäänkäynti sisäpihan puolelta.

Tulevaisuuden suunnitelmia

Olemme suunnittelemassa uutta toimintamallia jolla voitaisiin auttaa alueen työttömiä sekä työttömyysuhan alla olevia hyödyntämällä tilojamme entistä monipuolisemmin, sekä ottaa toiminnassamme huomioon myös työttömien mahdollisuudet osallistua toimintojen suunnitteluun, järjestämiseen ja ylläpitämiseen.

Pidämme työttömien yhdistyksessä avoimien ovien päivän, kun koronatilanne alueellamme helpottaa. Ilmoitamme päivän kun se on mahdollista, tovottavasti jo keväällä.  Tavoitteena on suunnitella uutta osallistavaa toimintaa yhdessä, kehittäen uutta toimintaa vanhan lisäksi.

Tutustu ja osallistu "Puhti- puhtia tielle työelämään" hankkeeseen, jossa  työttömien yhdistys on yhteistyökumppanina . Hanke on opetushallituksen rahoittama.

Lisätietoja Puhti projektista

kansalaisopiston rehtori
Maija-Leena Kemppainen

projektityöntekijä
Elina  Erholtz
p. 040 3515259

työttömien yhdistyksen sihteeri
Marja-Leena Kärkkäinen
p. 040 1892528

Työttömien yhdistys on mukana hankkeessa auttamassa saavuttamaan oman väylän työelämään  tai opiskeluun.